perjantai 8. lokakuuta 2010

Wuhuu! Odotus palkitaan!

Tänään oli kyllä hassu päivä.. Aamu meni töissä hyvin, mutta kun menin lukiolle opettamaan, niin oppilaat ilmoittivat kohteliaasti minun olevan 30 min myöhässä. Vaikka olin paikalla siis siihen aikaan, kun tunti normaalisti alkaa. Minulle oli unohdettu vain kertoa, että koska koululla oli 50-vuotisjuhlat, oli päivän aikataulu normaalista poikkeava. Nooh.. Pidin sitten vajaan tunnin ja tunnin jälkeen katosin sitten uimahallin syövereihin. Kaiketi pittääpi ilmoittaa kouluun kohteliaasti, että seuraavan kerran olisi kiva tietää etukäteen, jos aikataulut ovat syystä tai toisesta poikkeavat. 

Todii.. mutta ainakin ilta oli iloa täynnä. Kävin meinaan fantasiapeleissä hakemassa Betrayal at house on the Hill kauhupelin. Se on uusintaversio alkuperäisestä, mutta en usko pelin pahenneen tuossa painoksessa. Nyt on hyvä mieli, kun olen halannut peliä omakseni vuuen verran ja nyt sen sain. On meinaan pelaamisen arvoinen peli ihan eikä mitään sekundaa, minun mielestäni ainakin.Eikö olekin ihanan näköinen kansikin? Tykkään!!!! Ja oikein kovasti!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti