torstai 23. syyskuuta 2010

Töissä voi olla kivaa!!!!

Tämän totesin tänään, kun aloitin uuden työn. No totuuden nimessä myönnetään, että olen kyllä aina viihtynyt töissäni.. Yritän vain löytää niistä asioita, joista tykkään ja joiden avulla työpäivä sujuu paremmin. Ja ainahan jotain positiivista löytyypi, kun yleensä ottaen työn teosta tykkää.  Kuitenkin tässä uudessa hommassa on paljon tutustumista ja tulen näkemään uusia paikkoja, vaikkakaan matkailu ei varmasti ulotu Turun lähikuntia kauemmas, mutta kuitenkin. Aika positiivinen oli jäi ja huomenna olen hyvillä mielin menossa taas tutustummaan paikkaan.

Ai niin olen alkanut haaveilemaan myös reissuun lähdöstä. Syystä tai toisesta lomamatka houkuttaa kovasti.. Ehkä jotain osasyytä voi olla sillä, että olen opiskellut tässä lähiaikoina hieman espanjaa, kun mietin, että haen yhtä työpaikkaa ulkomailta, mutta nyt en ole varma, että haenko, kun sain tuon hommelin. No tässä viikonlopun aikana pitää selin päättää ja tehhä asialle jotain, jos aikoo. Toinen osasyy voi olla tämä mussiikkivideo, jota olen kattellut netistä ja videon ultrasöpö miekkonen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti