keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Siis.. tuota.. Ohho!

Tässä pitää tosissaan yrittää pysyä kelkan matkassa, kun miun elämässä sattuu ja tapahtuu aikamoisella rytinällä. Meinaan, että huomenna alkaapi siis uudet työt, jotka saattavat kestää jopa toukokuun loppuun (aivan mahtavaa!). Ja ja ja.. minnuu pyydettiin ulos. Siss ulos syömään. Vähänkö mie olin, että no ohhoh.. ja sanoin, että juu.. käypi se. Että ehkäpä sitä viikonloppuna sitten menen ulos syömään. Vähänkö jännää, kun edellisestä ruokailusta on jo aikaa.. (tarkoitan siis jonkun muun kuin ystävän seurassa). Mutta huomenna sitten alkaa uuden työn kuva värittyä, joten innolla kohti torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti