..Ei yleensä ole hääppöisin, joten en usko tämänkään kirjoituksen olevan täynnä järjen juoksua. Ei tämä kyllä ole ensimmäinen kerta, kun blogia kirjoittelen. Ennen kirjoittelin blogia tänne, mutta sitä on jotenkin todella hankala muokkailla ja en vain kokenut sitä käteväksi enää. No juu.. joskus muinoin miulla oli oikeasti hienon näköinen sivusto siellä.. Sitten menin sähläämään ja sain heittää hyvästit sille, kun en enää osannut korjata noita mokailujani.
Kaiketi pitäisi joskus perehtyä tietotekniikkaan paremmin, mutta aina vaan ajattelen, että ei miun tarvihe. Kyllä ne miekkoset on sitä varten, että ne ossoo. Vähänkö kuulostaa laiskan puheelta.. Sälyytän vastuuta muille omasta saamattomuudestani, mutta eihän sitä kaikkea tarvitse osata. Eihän?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti